Public relations to dla nas przede wszystkim profesjonalna i skuteczna komunikacja. Jesteśmy specjalistami w zakresie zarządzania informacją i posiadamy niezbędne doświadczenie, by budować wizerunek naszego klienta. Wychodzimy z założenia, że działania komunikacyjne muszą być skorelowane z celami biznesowymi naszych klientów, dzięki czemu realizujemy skuteczne strategie komunikacyjne.
Posiadamy doświadczenie we współpracy z korporacjami i pracy z dużych agencjach PR, ale w naszej codziennej pracy stawiamy na skuteczność, optymalizację kosztów i dostosowanie narzędzi do potrzeb konkretnego klienta i jego celów, a nie sprzedaż kolejnych pakietów usług. Dzięki temu budujemy zaufanie, a naszym celem jest długofalowa współpraca z naszymi klientami.
Budujemy profesjonalny wizerunek marek, produktów, usług i ludzi. Nasze działania cechuje skuteczność i maksymalizacja efektu działań w mediach. Potrafimy też przeciwdziałać zagrożeniom oraz skutecznie reagować i działać w sytuacjach kryzysowych.
Świat mediów i komunikacja nieustannie się zmienia i ewoluuje. Strategie, które gwarantowały sukces kilka lat temu, dziś mogą nie przynieść już takiego samego efektu. Niestanie się uczymy i doskonalimy, wprowadzając nowe narzędzia i na bieżąco reagujemy na zmiany na rynku medialnym, dostosowując usługi do potrzeb naszych klientów.
Naszą misją jest pracować na sukces klienta, zapewniając zawsze fachowe wsparcie i dopasowane usługi.
Oferta
Opracowanie strategii komunikacji
- Ustalenie sytuacji wyjściowej
- Cele komunikacji
- Analiza szans i zagrożeń
- Określenie grup docelowych
- Planowane działań i narzędzia
- Analiza możliwości realizacji strategii
- Badanie rezultatów
Relacje z mediami (zewnętrzne Biuro Prasowe)
- Przygotowywanie informacji i artykułów.
- Przekazywanie informacji o działalności Klienta (strategia, nowe inwestycje, realizowane inwestycje, wyniki biznesowe, zmiany personalne etc.).
- Rekomendowanie działań w zakresie media relations.
- Komentarze i teksty eksperckie.
- Follow -up wysłanych informacji prasowych.
- Pozycjonowanie ekspertów klienta
- Pozycjonowanie osób zarządzających w kluczowych mediach
PR korporacyjny
- Budowa pozytywnego wizerunku firm
- Audyt dotychczasowych działań komunikacyjnych
- Opracowanie strategii komunikacji
- Relacje z mediami, prowadzenie biura prasowego
- Tworzenie treści, obsługa newsletterów,
- Kampanie CSR (społecznej odpowiedzialności biznesu),
- Doradztwo w zakresie komunikacji wewnętrzna,
- Komunikacja z otoczeniem biznesowym,
PR kryzysowy
- Opracowanie strategii komunikacji kryzysowej
- Diagnoza potencjalnych kryzysów
- Zarządzanie kryzysem w mediach
- Przejęcie komunikacji z mediami i otoczeniem rynkowym
- Opracowanie niezbędnych komunikatów i oświadczeń
- Monitoring mediów
- Odbudowa wizerunku po kryzysie
- Prewencja dotycząca sytuacji kryzysowych
Relacje inwestorskie
- Kompleksowy wachlarz usług w zakresie relacji inwestorskich, skierowany do poszczególnych grup odbiorców związanych z rynkiem kapitałowym: zarządzających funduszami, analityków finansowych, akcjonariuszy, a także do mediów finansowych. Audyt w obszarze komunikacji wewnętrznej
- Kompleksowe wdrożenia strategii działań przy pre-IPO, IPO i post-IPO na GPW oraz NewConnect
- Wsparcie komunikacyjne przy przeprowadzaniu ofert publicznych i prywatnych
- Planowanie akcji marketingowych towarzyszących debiutom
- Inicjowanie i budowanie współpracy z mediami giełdowymi i branżowymi
- Nawiązywanie oraz utrzymywanie relacji z inwestorami
- Spotkania z analitykami
- Spotkania z dziennikarzami giełdowymi
- Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi
Szkolenia
- Szkolenia i treningi mediowe
- Szkolenia w zakresie sytuacji kryzysowych