Public relations to dla nas przede wszystkim profesjonalna i skuteczna komunikacja. Jesteśmy specjalistami w zakresie zarządzania informacją i posiadamy niezbędne doświadczenie, by budować wizerunek naszego klienta. Wychodzimy z założenia, że działania komunikacyjne muszą być skorelowane z celami biznesowymi naszych klientów, dzięki czemu realizujemy skuteczne strategie komunikacyjne.

Posiadamy doświadczenie we współpracy z korporacjami i pracy z dużych agencjach PR, ale w naszej codziennej pracy stawiamy na skuteczność, optymalizację kosztów i dostosowanie narzędzi do potrzeb konkretnego klienta i jego celów, a nie sprzedaż kolejnych pakietów usług. Dzięki temu budujemy zaufanie,  a naszym celem jest długofalowa współpraca z naszymi klientami. 

Budujemy profesjonalny wizerunek marek, produktów, usług i ludzi. Nasze działania cechuje skuteczność i maksymalizacja efektu działań w mediach. Potrafimy też przeciwdziałać zagrożeniom oraz skutecznie reagować i działać w sytuacjach kryzysowych. 

Świat mediów i komunikacja nieustannie się zmienia i ewoluuje. Strategie, które gwarantowały sukces kilka lat temu, dziś mogą nie przynieść już takiego samego efektu. Niestanie się uczymy i doskonalimy, wprowadzając nowe narzędzia i na bieżąco reagujemy na zmiany na rynku medialnym, dostosowując usługi do potrzeb naszych klientów. 

Naszą misją jest pracować na sukces klienta, zapewniając zawsze fachowe wsparcie i dopasowane usługi.

Oferta

  • Ustalenie sytuacji wyjściowej 
  • Cele komunikacji
  • Analiza szans i zagrożeń
  • Określenie grup docelowych
  • Planowane działań i narzędzia
  • Analiza możliwości realizacji strategii 
  • Badanie rezultatów
  • Przygotowywanie informacji i artykułów.
  • Przekazywanie informacji o działalności Klienta (strategia, nowe inwestycje, realizowane inwestycje, wyniki biznesowe, zmiany personalne etc.).
  • Rekomendowanie działań w zakresie media relations. 
  • Komentarze i teksty eksperckie.
  • Follow -up wysłanych informacji prasowych.
  • Pozycjonowanie ekspertów klienta 
  • Pozycjonowanie osób zarządzających w kluczowych mediach
  • Budowa pozytywnego wizerunku firm
  • Audyt dotychczasowych działań komunikacyjnych 
  • Opracowanie strategii komunikacji
  • Relacje z mediami, prowadzenie biura prasowego
  • Tworzenie treści, obsługa newsletterów,
  • Kampanie CSR (społecznej odpowiedzialności biznesu),
  • Doradztwo w zakresie komunikacji wewnętrzna,
  • Komunikacja z otoczeniem biznesowym,
  • Opracowanie strategii komunikacji kryzysowej 
  • Diagnoza potencjalnych kryzysów
  • Zarządzanie kryzysem w mediach
  • Przejęcie komunikacji z mediami i otoczeniem rynkowym
  • Opracowanie niezbędnych komunikatów i oświadczeń
  • Monitoring mediów 
  • Odbudowa wizerunku po kryzysie 
  • Prewencja dotycząca sytuacji kryzysowych
  • Kompleksowy wachlarz usług w zakresie relacji inwestorskich, skierowany do poszczególnych grup odbiorców związanych z rynkiem kapitałowym: zarządzających funduszami, analityków finansowych, akcjonariuszy, a także do mediów finansowych. Audyt w obszarze komunikacji wewnętrznej
  • Kompleksowe wdrożenia strategii działań przy pre-IPO, IPO i post-IPO na GPW oraz NewConnect
  • Wsparcie komunikacyjne przy przeprowadzaniu ofert publicznych i prywatnych
  • Planowanie akcji marketingowych towarzyszących debiutom
  • Inicjowanie i budowanie współpracy z mediami giełdowymi i branżowymi
  • Nawiązywanie oraz utrzymywanie relacji z inwestorami
  • Spotkania z analitykami
  • Spotkania z dziennikarzami giełdowymi
  • Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi
  • Szkolenia i treningi mediowe
  • Szkolenia w zakresie sytuacji kryzysowych