Projektowanie graficzne
Nad kreacją i wizerunkiem Twojej firmy pracujemy zespołowo. Naszym priorytetem niczym architektów jest zaprojektowanie i zbudowanie Twojej marki, a także jej kreacja w czasie rozwoju.
Nikt nie zna lepiej Twojej firmy niż Ty sam, dlatego kładziemy duży nacisk na dobrą i konstruktywną współpracę z klientem, dzięki czemu nasze propozycje są trafione, właściwe i przynoszą zyski Twojej firmie.
Zdobyte przez lata pracy doświadczenie, daje nam zaufanie klientów. Zrealizujemy Twoje cele tworząc Twoją markę od podstaw lub też włączając się w trwający już proces rozwoju, który chciałbyś jeszcze podnieść, doszlifować, umocnić czy wzbogacić.
Gadżety reklamowe
Wspieramy proces onboardingu sprawiając, że pierwszy dzień w pracy będzie wyjątkowy.
Przygotowujemy zestawy powitalne (welcome packi) które umożliwiają rozpoczęcie pracy (identyfikator, t-shirt, kubek, notatnik).
Proponując odpowiedzialne, ekologiczne upominki wpisujemy się w CSR-ową kolitykę Klientów korporacyjnych.
SEO
SEO (Search Engine Optimization; Web positioning) – są to działania zmierzające do wypromowania danego serwisu internetowego na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek internetowych dla wybranych wyrażeń kluczowych*.
Oferujemy kompleksowe podejście do pozycjonowania, uwzględniające preferencje, wizerunek oraz strategię marketingową klienta.
Dzięki posiadanym przez nas narzędziom jesteśmy w stanie bardzo szczegółowo analizować wszelkie aspekty obecności strony WWW w Internecie i aktywności użytkowników.
Klient otrzymuje od nas comiesięczne raporty. Dzięki temu jest w stanie także sam ocenić skuteczność naszych działań i ich opłacalność.
SEM
SEM jest najbardziej efektywną Internetową strategią pozyskiwania klientów. Dzięki niższym kosztom i większym efektom bezpośrednim, coraz więcej firm korzysta z tego rodzaju reklam, zamiast ‘tradycyjnych’ kampanii banerowych.
SEM stanowi część strategii e-marketingowej i musi być z nią spójny. Polega na wykorzystaniu potencjału i narzędzi oferowanych przez wyszukiwarki i katalogi internetowe do ściągnięcia na serwis WWW bardzo ściśle określonej grupy użytkowników.
Głównym celem SEM jest wygenerowanie w serwisie ruchu o odpowiedniej jakości, a nie ilości. Wszelkie działania SEM mają na celu przyciągnięcie na strony internetowe osób, które aktywnie szukają oferowanych produktów lub usług i mają potencjał do generowania odpowiedniego poziomu konwersji.