SEO (pozycjowanie)

SEO (Search Engine Optimization; Web positioning) – są to działania zmierzające do wypromowania danego serwisu internetowego na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek internetowych dla wybranych wyrażeń kluczowych*.

Oferujemy kompleksowe podejście do pozycjonowania, uwzględniające preferencje, wizerunek oraz strategię marketingową klienta.

Etapy pozycjonowania:

Raport wstępny – celem analizy jest ustalenie słów kluczowych, w stosunku do których pozycjonowany będzie serwis. Opracowanie to jest punktem wyjścia do kolejnych działań związanych z pozycjonowaniem witryny.

W skład raportu wchodzą:

  • analiza logów z serwera klienta pod kątem wejść z wyszukiwarek i używanych słów kluczowych
  • sformułowanie listy słów lub wyrażeń kluczowych
  • analiza pozycji serwisu klienta na wyszukiwarkach, w odniesieniu do listy słów kluczowych
  • sprawdzenie ilości odnośników z innych serwisów do strony klienta
  • opis elementów serwisu wymagających korekty
  • Optymalizacja stron potrzebna do współpracy z wyszukiwarkami
  • dobór zawartości znaczników meta
  • analiza techniczna i korekta kodu stron oraz konstrukcji całego serwisu
  • tworzenie niestandardowych rozwiązań optymalizacyjnych
  • Rejestracja serwisu w wyszukiwarkach i katalogach internetowych
  • Bieżąca obsługa techniczna, analiza i raportowanie.

Pozycjonowanie jest procesem długotrwałym. Szczegółowa analiza pozycji, odwiedzalności i zachowania użytkowników pozwala na optymalizację działań i osiąganie jak najlepszych, z punktu wiedzenia klienta, efektów. W większości przypadków sama odwiedzalność nie stanowi wartości z punktu widzenia firmy. Ważne jest, żeby na strony internetowe dotarli wartościowi użytkownicy, którzy stanowią określoną przez firmę grupę docelową. 

Dzięki posiadanym przez nas narzędziom jesteśmy w stanie bardzo szczegółowo analizować wszelkie aspekty obecności strony WWW w Internecie i aktywności użytkowników. 

Klient otrzymuje od nas comiesięczne raporty. Dzięki temu jest w stanie także sam ocenić skuteczność naszych działań i ich opłacalność.

* Źródło Wikipedia (http://pl.wikipedia.org/wiki/Pozycjonowanie_stron)