Firmowy serwis internetowy, to nie tylko wizytówka firmy, ale jedno z głównych narzędzi e-biznesu. Audyt pozwala na szybkie i efektywne sprawdzenie budowy technicznej, ergonomii, wizerunku, pozycji w Internecie oraz porównanie z konkurencją.
Programiści, specjaliści od marketingu oraz pozycjonowania sprawdzają każdy z aspektów działania strony, a efekty przedstawiają w postaci szczegółowego raportu wraz z propozycjami działań optymalizacyjnych.
Tego typu bezstronny raport z firmy zewnętrznej pozwala na sprawdzenie efektów działania własnych specjalistów oraz firm wykonujących poszczególne usługi. Pozwala na dokładna analizę opłacalności i efektywności przyjętej strategii, podjętych działań i wykupionych usług.
Raport zawiera następujące informacje (zależnie od wymagań klientów):
- analiza wizerunkowa
- analiza zgodności z przyjętą strategią marketingową
- analiza konkurencji
- analiza ergonomii i struktury funkcjonalnej serwisu WWW
- analiza efektywności zastosowanych narzędzi interaktywnych
- analiza budowy technicznej stron WWW oraz zgodność z obowiązującymi standardami
- analiza SEO (pozycje w wyszukiwarkach, informacje o widoczności strony przez wyszukiwarki, kontrola odnośników z i do strony WWW)
- wytyczne optymalizacji serwisu WWW / działań naprawczych
- ogólna ocena kosztów i efektów usług wykonywanych przez firmy zewnętrzne